PARTNER CONTENT

WEET HET ZEKER!

Met de juiste bedrijfsinformatie van Company.info

Lees hoe Ajax, Greenchoice en Athlon succesvol zakendoen.

LEES VERDER

Sipko Adriaansen (links op foto) namens profvoetbalclub Ajax

Beter zakendoen door data

Bedrijfsinformatie helpt Ajax betere keuzes te maken wanneer het gaat om het genereren en benaderen van prospects. “Op basis van specifieke bedrijfskenmerken vinden we prospects in de juiste regio, branche en omzetgroep. Daarna verdiepen onze sales professionals zich in de bedrijfsinformatie over deze prospects. Zo weten ze precies wat er speelt en kunnen ze de prospects veel gerichter benaderen. Dat scheelt een hoop tijd en energie, en de klantgesprekken gaan automatisch meer over specifieke behoeftes die bij bedrijven leven en gaan dus beter,” vertelt Sipko Adriaansen, Head of Business Relations.

LEES VERDER

Robbert de Bie (rechts op foto) namens Greenchoice, leverancier van groene energie

Grip op wanbetaling door kredietinformatie

“Een failliete zakelijke klant kan snel een grote schadepost worden. Door kredietinformatie automatisch toe te voegen aan het klantprofiel in het CRM systeem, kan de afdeling Inkoop de risico’s nauwkeuriger inprijzen dan voorheen. Omdat de gegevens in het CRM automatisch geüpdatet worden, biedt het Greenchoice de mogelijkheid om operationele processen aan te passen aan continu veranderende klantsituaties. Hierbij kan je bijvoorbeeld denken aan andere inningsprocessen of leveringsvoorwaarden,” aldus Robbert de Bie, Manager Zakelijk.

LEES VERDER

Weet het ook zeker!

Met de juiste bedrijfsinformatie van Company.info

PROBEER NU 1 WEEK GRATIS

company-info_athlon_marco-van-dorssen-2

Marco van Dorssen namens leasebedrijf Athlon

Met bedrijfsgegevens tegelijkertijd risico’s beheren én relaties bouwen

De inzichten uit bedrijfsinformatie zijn cruciaal wanneer je effectief zaken wilt doen. Branchespecifieke informatie draagt hier ook aan bij, doordat het context geeft. Marco van Dorssen, Sales Director, en zijn collega’s van de Risk afdeling maken dankbaar gebruik van trends, ontwikkelingen en de economische situatie in een bepaalde branche. “We doen zaken met allerlei organisaties. Ook bedrijven in branches die het af en toe zwaar te verduren hebben. Maar wij geven de voorkeur aan duurzame relaties en gaan op zo’n moment met de klant om tafel zitten. Dan hoor je wat er speelt bij het bedrijf en in welke (financiële) situatie zij verkeren. Zo beheren we bedrijfsrisico’s en bouwen we aan onze klantrelaties.”

LEES VERDER

Video
Delen

Uw naam

E-mail

Naam ontvanger

E-mail adres ontvanger

Uw bericht

Verstuur

Share

E-mail

Facebook

Twitter

Google+

LinkedIn

Aanmelden

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief.

Uw naam

E-mail

Meld aan